Digitaalisuus vakuutusyhtiön järjestelmäkehityksessä - 15.2.2022 LIVE-striimi

14.2.2022

Jäsentapahtuma tiistaina 15.2.2022 kello 16.30–17.30 LIVE-striimattuna.

Tilaisuuden aiheena on "Digitaalisuus vakuutusyhtiön järjestelmäkehityksessä, ja asiakaskokemuksen huomioiminen digitaalisia palveluja rakennettaessa”. Digitaalisuudesta meille tulevat kertomaan Fennian kehitysjohtaja Patrik Serén ja Fennian digitaalisen liiketoiminnan johtaja Hanna Länsivuori.

Tilaisuuden juontaa yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja, Fennian henkilö- ja yritysasiakkuuksista vastaava johtaja Jarkko Mattinen.

Osallistumissivu löytyy netistä osoitteesta:

Kopioi osoite selaimeesi ja pääset suoraan lähetykseen aloittamalla katselun. Erillistä osallistumisilmoitusta ennakkoon ei tarvita. Lähetys tallennetaan ja tallenne on katsottavissa myös saman linkin kautta sekä myöhemmin myös yhdistyksen nettisivun kautta.

Striimialustalle upotettu YouTuben kautta striimattu videostriimi saattaa olla joissain organisaatioissa ”kiellettyjen listalla”. Tuohon ongelmaan voi auttaa se, että vaihtaa katseluun käytettävää laitetta (laptop, tabletti, älypuhelin) tai vaihtaa käytössä olevaa verkkoyhteyttä. Organisaation IT-osaston kautta saattaa myös saada apua ongelmaan.

Tervetuloa kuulolle ja keskustelemaan aiheesta chatin kautta!