Finanssialan johtaja matkalla ketteryyteen - jäsentapahtuma 19.10.2021

4.10.2021

Tervetuloa kuulolle ja osallistumaan Suomen Vakuutusyhdistyksen seuraavaan jäsentapahtumaan tiistaina 19.10.2021 klo 16.30 – 17.30. Tilaisuus järjestetään LIVE-striimattuna tapahtumana.

Jäsentapahtuman otsikkona on 'Finanssialan johtaja matkalla ketteryyteen'. Tässä tilaisuudessa saamme kuulla sekä tuoreita tutkimustuloksia että käytännön kokemuksia ketteristä liiketoimintatransformaatioista finanssialalla Pohjoismaissa. Näkökulmista ja kokemuksista tulevat keskustelemaan vakuutustieteen väitöskirjatutkija Riikka Uimonen ja finanssialan kokenut Agile Coach Anna-Maija Varho. Riikalta löytyy aiheesta myös artikkeli nettisivullamme

Jäsentapahtuman osallistumissivu löytyy netistä osoitteesta:

Kopioi yllä mainittu osoite selaimeesi ja pääset suoraan lähetykseen aloittamalla katselun. Lähetykseen voi osallistua myös mobiilisti. Kuulijat voivat osallistua keskusteluun koko esityksen ajan esittämällä kirjallisia kommentteja ja kysymyksiä chat-palstalle.

Tilaisuus lähetetään livenä LähiTapiolan tiloista Tapiolasta, jossa tilaisuuden juontaa yhdistyksen varapuheenjohtaja, johtaja Tiina Metsävuori.

Erillistä osallistumisilmoitusta ennakkoon ei tarvita. Lähetys nauhoitetaan ja nauhoite on myös myöhemmin katsottavissa. Voit myös jakaa suoran lähetyksen linkkiä työyhteisössäsi.