Jaakko Kianderin esitelmä koronakriisin vaikutuksista kansantalouteen ja vakuutussektoriin on katsottavissa tallenteena

22.10.2020

Lokakuun verkkotapahtumassa tiistaina 20.10.2020 valtiotieteiden tohtori, dosentti Jaakko Kiander puhui koronakriisin vaikutuksista kansantalouteen ja vakuutussektoriin.  Voit katsoa tallenteen täältä.

Tilaisuus striimattiin Työeläkeyhtiö Elossa, jossa tilaisuutta isännöi Mikko Karpoja. Mikko on Suomen Vakuutusyhdistyksen hallituksen jäsen ja Elon aktuaaritoimen johtaja sekä vastuullinen vakuutusmatemaatikko.

Mikko Karpoja ja Jaakko Kiander

Lokakuun tapahtuma herätti paljon kiinnostusta. Ajankohtaista talousaihetta oli enimmillään seuraamassa  78 henkilöä.

Jaakon esitys on tässä myös pdf-muodossa:

Verkkotapahtumassa Mikko esittämässä keskustelupalstalle tulleita kysymyksiä Jaakolle