”Johda riskejä” - jäsentilaisuus keskiviikkona 19.10.2022

30.9.2022

Tervetuloa Suomen Vakuutusyhdistyksen Riskien hallinta  -tilaisuuteen keskiviikkona 19.10.2022 klo 16.30 – 17.30.  Tilaisuuteen voi osallistua paikan päällä, Itämerenkatu 11-13 Meri-kokoustila,  tai osallistua tilaisuudesta lähetettävään live-striimiin.

”Johda riskejä” – Kokonaisvaltainen riskienhallinta käytännössä -esitelmän pitää Allianz-vakuutusyhtiön vahinkovakuutustoiminnoista vastaava Ilkka Ilmonen.  Ilkka on ollut kirjoittamassa kirjaa Johda riskejä – käytännön opas yrityksen riskienhallintaan, joka on ilmestynyt tänä syksynä.  Hän on lupautunut käymään lävitse sitä, mitä kokonaisvaltainen riskienhallinta tarkoittaa käytännössä.

Tilaisuuden juontaa yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja, Fennian johtaja Jarkko Mattinen.

Live-striimin osallistumissivu löytyy netistä osoitteesta:

Kopioi osoite selaimeesi ja pääset suoraan lähetykseen aloittamalla katselun.  Lähetys tallennetaan ja tallenne on myöhemmin katsottavissa. Voit myös jakaa suoran lähetyksen linkkiä työyhteisössäsi.

Striimialustalle upotettu YouTuben kautta striimattu videostriimi saattaa olla joissain organisaatioissa ”kiellettyjen listalla”. Tuohon ongelmaan voi auttaa se, että vaihtaa katseluun käytettävää laitetta (laptop, tabletti, älypuhelin) tai vaihtaa käytössä olevaa verkkoyhteyttä. Organisaation IT-osaston kautta saattaa myös saada apua ongelmaan.

Tervetuloa kuulolle ja keskustelemaan aiheesta!

Ilmoittautumiset 14.10.2022 mennessä Itämerenkadulle. Striimiin voi tulla kuulolle ilman ilmoittautumista.