Tietoa vuoden 2022 jäsentilaisuuksista

21.1.2022

Ensimmäinen jäsentapahtuma on tiistaina 15.2.2022 kello 16.30–17.30

Tapahtuma  järjestetään koronarajoitusten takia ainoastaan LIVE-striimattuna. Tilaisuuden aiheena on "Digitaalisuus vakuutusyhtiön järjestelmäkehityksessä, ja asiakaskokemuksen huomioiminen digitaalisia palveluja rakennettaessa”. Digitaalisuudesta meille tulevat kertomaan Fennian kehitysjohtaja Patrik Serén ja Fennian digitaalisen liiketoiminnan johtaja Hanna Länsivuori. Tilaisuus myös LIVE-striimataan Fenniasta, jossa tilaisuuden juontaa yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja, Fennian henkilö- ja yritysasiakkuuksista vastaava johtaja Jarkko Mattinen.

Osallistumissivu löytyy netistä osoitteesta:

Kopioi osoite selaimeesi ja pääset suoraan lähetykseen aloittamalla katselun. Erillistä osallistumisilmoitusta ennakkoon ei tarvita. Lähetys tallennetaan ja tallenne on katsottavissa myös saman linkin kautta sekä myöhemmin myös yhdistyksen nettisivun kautta.

Yhdistyksen vuosikokous pidetään tiistaina 29.3.2022 klo 16.30–18.30

Asialistalla on sääntöjen mukaiset vuosikokousasiat ja vuosikokousesitelmä. Vuosikokous tullaan pitämään fyysisenä tilaisuutena, jos se vain on mahdollista. Vuosikokousesitelmän ajoneuvovakuutuksista tulee pitämään ajoneuvovakuutusten ja -vahinkojen vastaava asiantuntija Riikka Patala Fenniasta. Riikka on kokenut ajoneuvovakuutusten asiantuntija ja hän toimii myös YVTS-tutkinnon asiantuntijatyöryhmän jäsenenä. Riikka sai yhdistyksen apurahan Autovakuutusta käsittelevän oppi- ja käsikirjan päivittämiseen tämän kevään aikana.

Toukokuussa torstaina 12.5.2022 klo 16.30–17.30 aiheena  on kyberturvallisuus

Muilta osin tapahtuman järjestelyt ovat vielä vaiheessa ja tilaisuudesta tullaan kertomaan lisää lähempänä ajankohtaa.

Syksyllä

Syksyllä jäsentilaisuuksia on alustavasti kolme, joista ainakin kahteen tilaisuuteen ollaan saamassa esiintyjät yhdistyksen apurahan saajista. Alustavasti aiheina tulevat olemaan ”Riskienhallinnan uudet haasteet” ja ”Introvertit johtajat”.