Esitelmätilaisuus verkossa 15.9.2020

2.9.2020

Syyskuun esitelmä- ja keskustelutilaisuus järjestetään verkkotapahtumana 15.9.2020 klo 16.30 - 17.30. Osallistumislinkki tilaisuuteen: https://event.prospectumlive.com/svy-20200915

Merkitse jo nyt kalenteriisi ja tule osallistumaan!

Tapahtuman teemana on muutoksen kokeminen ja hallinta. Suomen Vakuutusyhdistykseltä apurahan saaneet tutkijat YTM, AmO Anne Parkatti ja KTM, Accenture Oy:n johtava liikkeenjohdon konsultti Riikka Uimonen luennoivat väitöskirjatöidensä välituloksista.

Tampereen yliopiston yhteiskuntatutkimuksen tohtoriohjelmassa työskentelevän Annen aiheena on ”Finanssialan digitalisoitunut työprosessi työntekijänäkökulmasta” ja Tampereen yliopiston Johtamisen ja talouden tiedekunnan vakuutustieteen opintosuunnan väitöskirjatutkijana toimivan Riikan aiheena ”Muutoksen moottorit ja hidasteet – Miten muutosvalmiutta rakennetaan finanssialalla Suomessa ja Pohjoismaissa”.

Tilaisuus striimataan LähiTapiolasta, jossa tilaisuutta emännöi Tiina Metsävuori LähiTapiola henkiyhtiöstä. Tiina on Suomen Vakuutusyhdistyksen hallituksen varapuheenjohtaja ja vastaa LähiTapiolassa henkiyhtiön vakuuttamisen ja korvaamisen palvelut yksiköstä.