Jaakko Kianderin esitelmä ’Koronakriisi, kansantalous ja vakuutussektori’ verkossa 20.10.2020

10.10.2020

Lokakuun esitelmätilaisuus järjestetään verkkotapahtumana tiistaina 20.10.2020 klo 16.30-17.30.

Kuulemme valtiotieteiden tohtori, dosentti Jaakko Kianderia otsikolla ’Koronakriisi, kansantalous ja vakuutussektori’. Jaakko toimii johtajana Eläketurvakeskuksessa.

Tilaisuus LIVE-striimataan Työeläkeyhtiö Elosta, jossa tilaisuutta isännöi Mikko Karpoja. Mikko on Suomen Vakuutusyhdistyksen hallituksen jäsen ja Elon aktuaaritoimen johtaja sekä vastuullinen vakuutusmatemaatikko.

Osallistumissivu löytyy netistä osoitteesta: https://event.prospectumlive.com/svy-20201020

Klikkaa linkkiä ja pääset suoraan lähetykseen aloittamalla katselun. Voit osallistua keskusteluun kirjoittamalla viestisi keskustelupalstalle.

Erillistä osallistumisilmoitusta ennakkoon ei tarvita. Lähetys nauhoitetaan ja nauhoite on myös myöhemmin katsottavissa.

Valtiotieteiden tohtori, dosentti Jaakko Kiander Kuva: Eläketurvakeskus