Finanssialan johtaja matkalla ketteryyteen - katso tallenne

24.10.2021

Vakuutusyhdistyksen jäsentapahtumassa "Finanssialan johtaja matkalla ketteryyteen" vakuutustieteen väitöskirjatutkija Riikka Uimonen ja Agile Coach Anna-Maija Varho keskustelivat tuoreista tutkimustuloksista sekä käytännön kokemuksista koskien ketteriä liiketoimintatransformaatioita finanssialalla Pohjoismaissa.

MIKSI KETTERÄ ON TÄRKEÄÄ?

- Kuulimme tosielämän esimerkkejä siitä, miten ketteryys voi hyödyttää liiketoimintaa ja miksi se on tärkeää nykypäivän liike-elämässä.

- Mitä ketterä muutos vaatii johtajilta ja johtajuudelta? Riikka ja Anna-Maija kertoivat käytännön ja tieteellisen tutkimuksen kautta finanssialan ketteristä transformaatioista ja niihin liittyvistä tyypillisistä johtamisen haasteista.

- Millä keinoilla voidaan tukea ketterän muutoksen onnistumista? Kuulimme tutkimustuloksia ja käytännön oppeja keinoista, joilla tukea ketterässä tarvittavaa johtajuutta.

Juontajana toimi yhdistyksen hallituksen varapuheenjohtaja, johtaja Tiina Metsävuori.

Tilaisuus tavoitti yli 50  yhdistyksen jäsentä ja esitystä seurasi suorana keskimäärin 30 henkilöä.

Voit katsoa nauhoituksen LiveStriimin tilasta, johon linkki. Tai suoraan YouTubesta.

Riikka Uimonen ja Anna-Maija Varho
Kuva: Eija Kaipainen-Perttula