'Talousrikollisuuden ja harmaan talouden torjunta' -jäsentapahtuma 1.12.2020

3.11.2020

Seuraavan jäsentapahtuman ajankohta on 1.12.2020 kello 15.30 – 16.30. Tapahtuma järjestetään Teamsin välityksellä. Järjestämme sen yhdessä Suomen Vakuutuslakimiesten Yhdistys ry:n kanssa.

Asiantuntijoina ja alustajina meillä on yritysanalyysitoimintaan keskittynyt vakuutustutkija Jari Raatikainen LähiTapiolasta ja Risto Karhunen, joka toimi 1.6. saakka turvallisuusjohtajana FA:ssa. He puhuvat vakuutusalan roolista vakuutusrikosten torjuntatyössä ja kertovat esimerkein mm. mitkä ovat rikollisten uusimmat juonet ja millaisia trendejä vakuutusrikollisuudessa voidaan havaita.

Tilaisuuden isäntinä ovat Suomen Vakuutuslakimiesten Yhdistyksen puheenjohtaja Jussi Laasonen ja Suomen Vakuutusyhdistyksen puheenjohtaja Jarkko Mattinen.

Tilaisuutta moderoi Tuomas Korkeamäki FINEstä.

Varaathan ajan jo kalenteriisi.

Tapahtumaan tulee ilmoittautua viimeistään 23.11.2020 lähettämällä sähköposti yhdistyksen sähköpostiosoitteeseen info@suomenvakuutusyhdistys.fi otsikolla ”ilmoittautuminen”.

Ilmoittautuneille lähetetään ennen tapahtumaa osallistumislinkki ja ohjeet liittyä Teams-kokoukseen.