Jäsentapahtuma "Vakuutuskeskus ja vahinkolautakunta" 16.2.2021 - katso tallenne

19.2.2021

Vuoden 2021 ensimmäinen esitelmätilaisuus järjestettiin verkkotapahtumana tiistaina 16.2.2021. Aiheena oli ”Liikenne- ja potilasvakuutusten lakisääteiset elimet: Vakuutuskeskus ja vahinkolautakunta”.

Vakuutuskeskuksen toimitusjohtaja, FM, SHV, Juha-Pekka Halmeenmäki kertoi Vakuutuskeskuksen toiminnasta ja siitä, millaisia eroja ja yhtäläisyyksiä on Vakuutuskeskuksessa ja yhtiössä työskentelemisessä.

Varatuomari Juha Mikkola toimii vuoden 2021 alussa aloittaneen liikenne- ja potilasvahinkolautakunnan päätoimisena puheenjohtajana ja hän kertoi lautakunnan tehtävistä lakitasolla ja käytännössä, ja myös lautakunnan toiminnan kehittämisen painopisteistä lähivuosina.

Kuvassa Amanda Aalto avaa tilaisuutta, Juha-Pekka Halmeenmäki ja Juha Mikkola esiintyvät.
Kuva: Eija Kaipainen-Perttula
Amanda Aalto avaa tilaisuutta, Juha-Pekka Halmeenmäki ja Juha Mikkola esiintyvät. Kuva: Eija Kaipainen-Perttula

Tilaisuus LIVE-striimattiin Finanssiala ry:stä, jossa tilaisuutta emännöi yhdistyksen hallituksen jäsen, FA:n lakimies Amanda Aalto.

Tilaisuutta seurasi yhtäaikaa enimmillään 58 henkilöä ja tilaisuudessa oli kaiken kaikkiaan yli 110 kävijää.

Tilaisuuden tallenne on katsottavissa.

Kuvassa Amanda Aalto, Juha-Pekka Halmeenmäki ja Juha Mikkola loppukeskustelussa. Kuvaajana Panu Kari.
Amanda Aalto, Juha-Pekka Halmeenmäki ja Juha Mikkola loppukeskustelussa. LIVEstriimausta tekee Panu Kari. Kuva: Eija Kaipainen-Perttula