Jäsentilaisuus monipaikkaisesta työstä oli 6.5.2021 - tallenne katsottavissa

18.5.2021

Yhdistyksen jäsentilaisuus monipaikkaiseen työhön liittyvistä näkökulmista oli 6.5.2021 LIVE-striimattuna paneelikeskusteluna. Paneelissa toimitusjohtaja Aki Kiiliäinen Pohjantähdestä, HRD-päällikkö Pauliina Heiskanen Varmasta ja  henkilöstöjohtaja Tomi Sinisaari LähiTapiolasta alustivat  ja keskustelivat monipaikkaisen työn tekemisestä, johtamisesta, haasteista ja hyödyistä. Kuulijat osallistuivat aktiivisesti chatissä.

Keskustelun juontajana oli yhdistyksen hallituksen jäsen Amanda Aalto Finanssialasta.

Tilaisuus löytyy edelleen netistä ja nauhoite on katsottavissa myös youtubessa.

Tilaisuutta seurasi aktiivisesti noin 50 yhdistyksen jäsentä ja kaiken kaikkiaan tapahtumassa oli vierailijoita 77.

Tilaisuus lähettiin Salmisaaresta Varman pääkonttorista, jossa tilaisuutta isännöi yhdistyksen hallituksen jäsen Pasi Mustonen ja kuvaajana toimi Toni Laitinen. Striimauksen toteutti Prospectum.

Paneelissa toimitusjohtaja Aki Kiiliäinen Pohjantähdestä, HRD-päällikkö Pauliina Heiskanen Varmasta, henkilöstöjohtaja Tomi Sinisaari LähiTapiolasta alustivat  ja keskustelivat monipaikkaisen työn tekemisestä, johtamisesta, haasteista ja hyödyistä.
Paneelissa toimitusjohtaja Aki Kiiliäinen Pohjantähdestä, HRD-päällikkö Pauliina Heiskanen Varmasta ja henkilöstöjohtaja Tomi Sinisaari LähiTapiolasta alustivat ja keskustelivat monipaikkaisen työn tekemisestä, johtamisesta, haasteista ja hyödyistä.