Johda riskejä - kokonaisvaltainen riskienhallinta käytännössä

25.10.2022

Suomen Vakuutusyhdistyksen Riskien hallinta  -tilaisuudessa 19.10.2022 Allianz-vakuutusyhtiön vahinkovakuutustoiminnoista vastaava Ilkka Ilmonen piti esitelmän ”Johda riskejä” – Kokonaisvaltainen riskienhallinta käytännössä.  Ilkka on ollut kirjoittamassa kirjaa Johda riskejä – käytännön opas yrityksen riskienhallintaan, joka on ilmestynyt tänä syksynä ja hänellä on 35 vuoden kokemus vakuutus - ja riskienhallinnan alalta. Ilkan esitys oli hyvä johdatus kirjan sisältöön ja nostoihin sieltä.

Tilaisuuden avasi ja loppukeskustelua juonsi yhdistyksen hallituksen jäsen Varman johtaja Pasi Mustonen. Tilaisuus pidettiin Itämerenkatu 11-13 Meri-kokoustilassa ja se myös live-striimatiin. Tilaisuudessa oli paikalla 13 henkilöä ja striimiä seurasi keskimäärin noin 40-43 osallistujaa. Striimi on kaiken kaikkiaan tavoittanut 83 henkilöä.

Tilaisuuden nauhoite on katsottavissa YouTuben kautta (tilaisuus alkaa kohdasta 27:43). Nauhoite sisältää myös tilaisuuden loppukeskustelun.

Ilkan esityksen voi katsoa myös pdf:nä:

Allianz-vakuutusyhtiön vahinkovakuutustoiminnoista vastaava Ilkka Ilmonen (kuva: Erika Launonen)