Monipaikkainen työ paneelikeskusteluna jäsentilaisuudessa 6.5.2021

25.4.2021

Yhdistyksen seuraava jäsentilaisuus käsittelee monipaikkaiseen työhön liittyviä näkökulmia. Tilaisuus on torstaina 6.5.2021 kello 16.30-17.30 ja se toteutetaan LIVE-striimattavana paneelikeskusteluna.

Paneelissa HRD-päällikkö Pauliina Heiskanen Varmasta, henkilöstöjohtaja Tomi Sinisaari LähiTapiolasta ja toimitusjohtaja Aki Kiiliäinen Pohjantähdestä alustavat ja keskustelevat monipaikkaisen työn tekemisestä, johtamisesta, haasteista ja hyödyistä.

Tilaisuuden juontavat yhdistyksen hallituksen varapuheenjohtaja Tiina Metsävuori LähiTapiolasta ja hallituksen jäsen Amanda Aalto Finanssialasta.

Kuulijat voivat osallistua paneelikeskusteluun koko esityksen ajan esittämällä kirjallisia kommentteja ja kysymyksiä chat-palstalle.

Osallistumissivu löytyy netistä osoitteesta: https://event.prospectumlive.com/svy-tilaisuus-0605

Kopioi yllä mainittu osoite selaimeesi ja pääset suoraan lähetykseen aloittamalla katselun. Lähetykseen voi osallistua myös mobiilisti kunhan vain verkko ja selain toimivat.

Erillistä osallistumisilmoitusta ennakkoon ei tarvita. Lähetys nauhoitetaan ja nauhoite on myös myöhemmin katsottavissa. Voit myös jakaa suoran lähetyksen linkkiä työyhteisössäsi.

Tilaisuus lähetetään Salmisaaresta Varman pääkonttorista, jossa tilaisuutta isännöi yhdistyksen hallituksen jäsen Pasi Mustonen.

Uutinen on julkaisu ensimmäisen kerran 21.4.2021 ja täydennetty 25.4.2021