Suomen ja maailman taloustilanne ja -näkymät - tilaisuus 15.9.2022

24.8.2022

Tervetuloa Suomen Vakuutusyhdistyksen talousaiheiseen tilaisuuteen torstaina 15.9.2022 klo 16.30 – 17.30.  Tilaisuuteen voi osallistua paikan päällä, Itämerenkatu 11-13 Meri-kokoustila,  tai osallistua tilaisuudesta lähetettävään live-striimiin.

Tilaisuuden esitelmän aiheena on "Suomen ja maailman taloustilanne  ja -näkymät", jonka  pitää OP:n senioriekonomisti Tomi Kortela.

Tilaisuuden juontaa yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja, Fennian johtaja Jarkko Mattinen.

Live-striimin osallistumissivu löytyy netistä osoitteesta:

Kopioi osoite selaimeesi ja pääset suoraan lähetykseen aloittamalla katselun.  Lähetys tallennetaan ja tallenne on myöhemmin katsottavissa. Voit myös jakaa suoran lähetyksen linkkiä työyhteisössäsi.

Striimialustalle upotettu YouTuben kautta striimattu videostriimi saattaa olla joissain organisaatioissa ”kiellettyjen listalla”. Tuohon ongelmaan voi auttaa se, että vaihtaa katseluun käytettävää laitetta (laptop, tabletti, älypuhelin) tai vaihtaa käytössä olevaa verkkoyhteyttä. Organisaation IT-osaston kautta saattaa myös saada apua ongelmaan.

Tervetuloa kuulolle ja keskustelemaan aiheesta!