Muutoksen kokeminen ja hallinta - tapahtuman tallenne on katsottavissa

17.9.2020

Suomen Vakuutusyhdistyksen 'Muutoksen kokeminen ja hallinta' -verkkotapahtuma tiistaina 15.9.2020 keräsi ruudun ääreen runsaasti katselijoita. Enimmillään langoilla oli 54 henkilöä ja mielenkiintoista loppukeskusteluakin seurasi 42 -46  henkilöä.

Tilaisuuden tallenne on kokonaisuudessaan katsottavissa osoitteessa: https://youtu.be/3bT1GCFKhI4

Tiina Metsävuori, Riikka Uimonen ja Anne Parkatti tilaisuuden loppukeskustelussa kuva Eija Kaipainen-Perttula

Suomen Vakuutusyhdistykseltä apurahan saaneet tutkijat YTM, AmO Anne Parkatti ja KTM, Accenture Oy:n johtava liikkeenjohdon konsultti Riikka Uimonen luennoivat väitöskirjatöidensä välituloksista.

Tampereen yliopiston yhteiskuntatutkimuksen tohtoriohjelmassa työskentelevän Annen aiheena oli ”Finanssialan digitalisoitunut työprosessi työntekijänäkökulmasta” ja Tampereen yliopiston Johtamisen ja talouden tiedekunnan vakuutustieteen opintosuunnan väitöskirjatutkijana toimivan Riikan aiheena ”Muutoksen moottorit ja hidasteet – Miten muutosvalmiutta rakennetaan finanssialalla Suomessa ja Pohjoismaissa”.

Tilaisuus striimattiin LähiTapiolasta, jossa tilaisuutta emännöi Tiina Metsävuori LähiTapiola henkiyhtiöstä. Tiina on Suomen Vakuutusyhdistyksen hallituksen varapuheenjohtaja ja vastaa LähiTapiolassa henkiyhtiön vakuuttamisen ja korvaamisen palvelut yksiköstä.

Tunnelmia LIVE-tilasta ja katsomonäkymä Eija Kaipainen-Perttulan puhelimen ruudulta. Kuva Eija Kaipainen-Perttula