Syyskuun jäsentilaisuus vakuutusyhtiön vakavaraisuussääntelystä ja riskienhallinnasta

18.8.2021

Syyskauden ensimmäinen jäsentapahtuma on tiistaina 7.9.2021 klo 16.30 alkaen. Tilaisuuden teemana on 'Vakuutusyhtiön vakavaraisuussääntely ja riskienhallinta', ja siinä alustajina ovat  johtava asiantuntija Inna Aaltonen FA:sta ja johtaja Pasi Laaksonen LähiTapiola Keskinäisestä Henkivakuutusyhtiöstä.

Inna puhuu asiasta yleisellä tasolla mm. lainsäädännön tilasta, ja Pasi tuo aiheeseen yhtiönäkökulman. Molemmilla kokonaisuudessa näkökohtia vakavaraisuussääntelyn ja riskienhallinnan nykytilasta, vastuullisuudesta ja makrovakaudesta.

Tilaisuus järjestetään LIVE-striimattuna tapahtumana Fennian tiloista Pasilasta, jossa tilaisuuden juontaa yhdistyksen puheenjohtaja, Fennian henkilöasiakkaista vastaava johtaja Jarkko Mattinen. Tilaisuudesta on lähetetty erikseen kutsu jäsenille ja linkki tapahtumaan.