Vuosikokouksen päätöksiä

29.3.2021

Yhdistyksen vuosikokous pidettiin 25.3.2021 nettikokouksena. Livestriimaus oli Elon pääkonttorissa. Tilaisuuteen osallistui 22 yhdistyksen jäsentä. Kokouksen puheenjohtajana toimi Taisto Hujala ja pöytäkirjantarkastajina Janne Kylli ja Anne Pollari.

Kokouksessa vahvistettiin tilinpäätös ja myönnettiin vastuuvapaus hallituksen jäsenille ja muille vastuuvelvollisille tilikaudelta 1.1.–31.12.2020.

Jäsenmaksuksi yhteisöjäsenille päätettiin maksutuloon perustuen vähintään 150 euroa ja enintään 2600 euroa. Henkilöjäsenten jäsenmaksuksi päätettiin 15 euroa.

Vuosikokouksen valitsema hallitus vuodelle 2021: Puheenjohtajana  jatkaa Jarkko Mattinen  ja
varapuheenjohtajana Tiina Metsävuori. Hallituksen jäseninä jatkavat Pasi Mustonen, Maria Vainio, Mikko Karpoja, Nina Lönnqvist, Amanda Aalto ja Tiuku Nyberg.

Kokous hyväksyi hallituksen esityksen yhdistyksen uusiksi säännöiksi.

Kokouksessa esiteltiin myös hallituksen valmistelemat rahastojen sääntömuutokset, jotka hyväksyy yhdistyksen hallitus saatuaan niille rahastojen lahjoittajatahojen hyväksynnän. Yhdistyksen hallituksen kanssa sääntöjä on valmistellut Jari Niittuinperä. Hän esitteli kokouksessa sääntömuutoksia

Jari Niittuinperä esitteli yhdistyksen sääntömuutoksia vuosikokouksessa. Kuva LIVEStriimistä.