Yhdistyksen vuosikokouksen päätöksiä

28.5.2020

Yhdistyksen vuosikokous pidettiin keskiviikkona 27.5.2020  koronatilanteesta johtuen nettikokouksena. Livestriimaus oli Fennian Kampin konttori yhteydessä. Tilaisuuteen osallistui yhteensä 28 yhdistyksen jäsentä. Kokouksen puheenjohtajana toimi Taisto Hujala.

Kokouksessa vahvistettiin tilinpäätös ja myönnettiin vastuuvapaus hallituksen jäsenille ja muille vastuuvelvollisille tilikaudelta 1.1.–31.12.2019.

Jäsenmaksuksi yhteisöjäsenille päätettiin maksutuloon perustuen vähintään 150 euroa ja enintään 2600 euroa. Henkilöjäsenten jäsenmaksuksi päätettiin 15 euroa.

Vuosikokouksen valitsema hallitus vuodelle 2020: Puheenjohtajana  jatkaa Jarkko Mattinen  ja
varapuheenjohtajaksi äänestettiin Tiina Metsävuori. Muut hallituksen jäsenet ovat Pasi Mustonen, Maria Vainio, Mikko Karpoja, Nina Lönnqvist, Amanda Aalto ja Tiuku Nyberg.

Tunnelmia vuosikokouksen livestriimauspaikalta. Kuvissa Jarkko Mattinen, Taisto Hujala, Panu Kari ja Eija Kaipainen-Perttula. Kuvat: Taisto Hujala ja Eija Kaipainen-Perttula